Witaj!

Zadzwoń 46 832 44 69 kontakt@drogeriemarysienka.pl

FAQ

W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym www.drogeriemarysienka.pl możesz odebrać w jednym z naszych sklepów (adresy sklepów podane są w zakładce „O nas”) lub w paczkomacie InPost. Zamówienia z dostawą do klienta realizowane są przez Pocztę Polską.

Gdzie mogę sprawdzić aktualny status zamówienia?

Aktualny status zamówienia będziesz mógł sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta na www.drogeriemarysienka.pl i przejściu do zakładki „Moje zamówienia”.

Czy cena zamówionych produktów może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia?

Nie, ceny produktów nie ulegną zmianie w czasie realizacji zamówienia.

Czy mogę odstąpić od umowy po złożeniu zamówienia?

Tak. Szczegółowe warunki dotyczące odstąpienia od umowy są zawarte w Regulaminie sklepu internetowego w punkcie 8. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w regulaminie.

Co się stanie jeśli nie potwierdziłem zamówienia niekompletnego w ciągu 7dni?

Twoje zamówienie zostanie anulowane w całości lub do części w jakiej dotyczy produktów niedostępnych, a w pozostałej części będzie nadal realizowane. Uzyskane już od Kupującego środki finansowe w wysokości nadwyżki ponad nową cenę Zamówienia zostaną mu zwrócone na rachunek bankowy podany przez Kupującego, lub w inny zaproponowany przez niego sposób, zaakceptowany przez Sprzedawcę, w terminie 14 dni od upływu terminu do złożenie przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.